Kategorie

Newsletter

Měny:

TRA5309 Traxxas REVO 3,3 4WD Monster truck RTR

Krátky popis zboží

Poslední kus!!!

Více detailů


Sleva Sleva 13 790 kč s daní

14 990 kč s daní


TRA5309

Dostupnost:

3 kusů skladem

Zákazníci, kteří koupili tento produkt, také koupili:

 

Model 2011!!!

 

 

Revo 3.3 sdružuje všechny inženýrské ohodnocení inovací v novou úroveň síly a rychlosti. Model je tak pokročilý a tak variabilní, že k pokrytí všech těch geniálních vlastností bylo založeno 19 patentů! Toto Revo má nově vytvarovaný podvozek, který vznikl a byl převzat ze speciální závodní edice Revo Platinum, které má specielní vlastnosti jako je například držák personálního čipu, který využijete na závodech. Legendární vysokootáčkový motor, který v USA vítězí všude tam kde se závodů zúčastní, pohání odlehčenou 2-rychlostní převodovku, která je se zpátečkou. Model má úžasnou akceleraci a dosahuje rychlosti 72 km/h. Revo znovu a znovu vítězí. Je to jediný model v historii, který 6x za sebou v řadě zvítězil v USA národních závodech.

Nové Revo se zaměřuje na základní elementy výkonu jako je váha, rychlost a univerzálnost. Pouze Revo má tak široké možnosti v ladění a výkonu, které z něho dělají absolutní špičku mezi monster trucky a úžasnou závodní platformu. Špičkové inženýrství Traxxasu drží Revo odděleně dost daleko vpředu před ostatními. Jen tak něco se ke kvalitám Reva nepřiblíží.

Rozšířený rozvor podvozku
Revo se nejlépe pozná podle jeho unikátního systému zavěšení náprav. Klíčem k jeho pozoruhodné ovladatelnosti jsou vahadla. Patentovaný systém táhel zavěšení neposkytuje jen největší zdvih ramen ze všech monsterů, ale tlumícímu pohybu konstantně mění jak zátěž pružiny tak i tlumení. Dopad po velkém skoku stlačí zavěšení a vahadla svojí geometrií progresivně zvednou zátěž na pružiny a tlumiče. To znamená, že zavěšení ztuhne, když to nejvíce potřebujete. Výška podvozku, progresivní poměr a tlumiče mohou být naladěny nezávisle na sobě. Výsledkem je nekompromisní nastavení, které prostě s konvenčním zavěšením nemůže být možné. Pouze Revo poskytuje nejlepší ovladatelnost v jakémkoli extrému.

Nový tvar a tvarování podvozku se zrodilo z exkluzivního Reva Platinum spolu se závodem inspirovaných vychytávek jako je kompaktní box přijímače, který obsahuje integrovaný držák osobního transpondéru. Revo je vybavené držákem na alkalické baterie, který může být nahrazen za plochý pack dobíjecích 5 článků. Tento pack se prodává samostatně. Ultra kompaktní držák serva plynu je pevně přichycen k podvozku a tvoří i držák filtru sání. Slučování komponent do celků ubralo modelu na váze a vznikl i větší prostor, který dává vyniknout kráse modrého eloxu na 6061-T6 hliníkovém podvozku.

Traxxas TRX motory jsou nejvýkonnější motory s malým blokem, jaké kdy byly v Ready-To-Run autech.
Legendární vysokootáčkový závodní motor TRX3.3, držitel titulu národního šampiona, pohání lehkou dvourychlostní převodovku a má tak úžasnou akceleraci a maximální rychlost. Převodovka nemá zpátečku. Její odstranění výrazně snížilo váhu a zvýšilo akceleraci. Ať jste na závodech nebo jezdíte kdekoli jen tak, oceníte velkou 150ccm nádrž, která Vám umožní jezdit déle, méně často tankovat a užít si tak víc zábavy. Výkon motoru je posílen vysoko průtokovým dvoufázovým filtrem sání a také jednokomorovým tlumičem výfuku Resonator, o kterém víme, že navyšuje výkon o 10%.

Revo je vybaveno 17mm hex adaptéry s drážkovaním a maticemi, které přesně dosednou na disk a výborně přenášejí kroutící moment. Briliantní modrý elex dodává exkluzivní vzhled. Tento nový 17mm hex adaptér akceptuje disky pro 17mm adaptéry i od třetích firem. Revo má disky kol z Reva Platinum. Řízení ovláda jedno silné digitální servo s kuličkovým ložiskem. Eliminací druhého serva je Revo lehčí. Dokonalé tlumení zajišťují tvrdě anodizované a teflonem potažené GTR tlumiče. Tlumiče mají díky tomu jemný a nedrhnoucí pohyb a jsou vybavené odolnými nitridovanými pístnicemi.


Proti předchozí verzi 5309 má toto nové Revo tyto vlastnosti:

  • Instalovaná zpátečka, řazení pomocí OptiDrive
  • Větší nádrž, 150ccm umožní modelu jezdit déle.
  • Jednokomorový výfuk Resonator navyšuje výkon o cca 10%. Hex adaptéry jsou nyní 17mm !!! a jsou z duralu v modrém elexu.
  • Dvě serva řízení pro rychlejší a silnější reakci
  • Teflonová těla tlumičů.
  • Nitridované pístní tyče tlumičů.
  • Nová grafika kastle.
  • Kompaktní přijímačkový box.
  • Integrovaný držák personálního čipu.
  • Větší ložisko kamenů.

    Elektrické startování na stisk tlačítka
    Image v minulých dobách, kdy neexistoval TRX3.3 závodní motor, vzdávali se modely vymožeností EZ-Starteru, snadného ladění jejich Traxxas motoru, Traxxas podpory a příliš mnoho tězce vydělaných peněz aby ve zdlouhavých a nákladných experimentech s motory třetích výrobců získali výšší výkon. Motor TRX3.3 je řešení, které toto vše přináší v jednom včetně brutálního výkonu jaký nemá nikdo jiný. Snadno se ladí, je spolehlivý a má Traxxas podporu (péče o zákazníky) včetně programu na výměnu motoru a také vymoženost startu motoru na jeden stisk tlačítka EZ-Starteru.

    Pouze Traxxas EZ-Start startovací systém nabízí kompletní řešení startování jednou rukou. Je to jediný systém integrovaný na podvozku modelu, který startuje nitro motor stisknutím jednoho tlačítka. EZ-Starter je nejbezpečnější nejspolehlivější způsob jak nastartovat. Jakmile stisknete tlačítko, EZ-Starter nažhaví svíčku a nastartuje motor. Exkluzivní technologie Traxxas Smart Start sleduje kritické funkce startování, automaticky vnímá a vyhodnocuje potencionální problémy, aby váš start byl pokaždé v pohodě. Jakmile začnete EZ-Starter používat, zjistíte, že bez tohoto startovacího systému si nelze jízdu s nitro motorem užít naplno. Přečtěte si detaily o tomto modelu, dozvíte se o dalších úžasných vlastnostech Reva 3.3, které z něho dělají ten nejnamakanější monster jaký existuje.
  • Košík  

    (prázdný)

    Doprava na Slovensko

    Doprava na Slovensko
    Zboží dopravujeme i na Slovensko za cenu 450 kč na dobírku

    Splátky Cetelem

    ...